poniedziałek, 22 grudnia 2014

Smutna Historia #1

Był to zwykły dzień (chociaż taki miał być) Julia wstała wcześniej. Gdy zjadła śniadanie postanowiła zadzwonić do przyjaciółki
~Cześć Kamila !! Nie obudziłam Cię?
~Nie, nie. Coś się stało?
~Chciałam tylko zapytać czy idziemy po szkole do parku
~No jasne, do zobaczenia
~Ok, do zobaczenia :-)
Dziewczyny były nierozłączne od przedszkola... Zawsze sobie ufały i nie miały tajemnic. Nigdy nie myślały że coś się może zmienić :-/
Na pierwszej lekcji wychowawczyni przedstawiła nowego ucznia. Chłopak od pierwszego wejrzenia zakochał się w nowo poznanej dziewczynie-Julii. Niestety w chłopaku zadurzyła się Kamila.
Między dziewczynami od razu zaczęła się wojna... Po zaledwie dwóch tygodniach zadurzeni w sobie nastolatkowie-Julia i Mateusz (bo tak miał na imię nowy uczeń) wymienili się numerami telefonów. Jeszce tego samego dnia dziewczyna dostała SMS-a
Od: Mateusz
15.11.2014 15:30
CZEŚĆ JULKA!
NIE WIEM CZY TO DOBRY MOMENT, ALE PODOBASZ MI SIĘ. CHCESZ BYĆ MOJĄ DZIEWCZYNĄ?
Julka jak najszybciej zadzwoniła do Kamili i poprosiła o pilne spotkanie.
20 minut później spotkały się w swojej kryjówce. Była to stara wieżyczka w głębi parku. Dziewczyny często się tam spotykały, siadały na ławeczce przy wysoko znajdującym się oknie i zwierzały się ze swoich problemów. Tak było i tym razem. Gdy dziewczyny usiadły Julka wyjęła z kieszeni telefon i pokazała koleżance SMS-a od chłopaka. Nastolatka nie spodziewała się takiej reakcji. Kamila oddała telefon Julce i wybiegła z wieżyczki nic nie mówiąc. Julka nie wiedziała co opisać nowo poznanemu koledze. Po chwili namysłu już wiedziała
DO; Mateusz
HEJ DŁUGO NAD TYM MYŚLAŁAM.... ALE JUŻ JESTEM TEGO PEWNA. TAK CHCĘ BYĆ Z TOBĄ :-D
Następnego dnia było już inaczej. Dziewczyny nie rozmawiały ze sobą. Kamila nie odpisywała na SMS-y i nie odbierała telefonów. Przez dwa tygodnie nie przychodziła do szkoły. Dokładnie 23 grudnia Julka dowiedziała się że Kamila popełniła samobójstwo przez wiązek Juli i Mateusza
UWAGA: jeśli chcesz związać się z jakimś najpierw zapytaj o zdanie przyjaciółki
Teraz mogły by się pojawić uwagi że to jest kopiowane :/
Tak jest kopiowane z mojego drugiego bloga :-)
http://medeline.pinger.pl/
~ By Sweet :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz