piątek, 30 stycznia 2015

Co jest w mojej szkolnej torebce ?

Hej mam dla Was posta ,,Co znajduje się w mojej szkolnej torebce?"
Zdjęcia rzeczy będą z internetu :) (ale znajdują się w mojej torebce)

         Książki oraz zeszyty 
Niestety książki i zeszyty u mnie w szkole obowiązek :(
Zazdroszczę tym którzy zamiast książek mają tablety 

 

        Telefon i słuchawki 
Jak pewnie wiecie telefon każdemu jest potrzebny, a telefon
 bez słuchawek "nie ma swojej wartości" :p A w końcu kiedyś
trzeba posłuchać muzyki ;)

   

         Portfel 
Oczywiście portfel do podstawa :) Nie mam raczej zwyczaju noszenia
legitymacji, ale znajdują się tam pieniądze oraz składki szkolne ;) 
  
          Kalendarz 
Kalendarz potrzebny mi jest do notowania sprawdzianów,
kartkówek, egzaminów  itp.


   



           Brudnopis 
Zawsze muszę mieć przy sobie brudnopis w którym dla żartów
 wyzywam się z koleżanką na lekcjach 
     

     Ogólna waga mojej torebki to :
Około 12-13 kilogramów :/

     Tak wygląda moja torba 


     


Myślę że to już wszystko :) Mam nadzieję że się podobało :)

11 komentarzy:

  1. Świetny post :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post oraz ładna torba :) U mnie w szkole równiez książki i zeszyty o obowiążek :c
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Torba jest z Factory Warszawa Ursynów. Z panią dyrektor rozmawialiśmy na temat tabletów to powiedziała że strata pieniędzy a wyszło by taniej ;) wejdę na bloga

      Usuń
  3. Śliczna torba :)
    http://klaudiaawojcik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję torba jest z Factory Warszawa Ursus wejdę na bloga

      Usuń
  4. też zawsze mam słuchawki przy sobie;)
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzisz naprawdę fajnego tego bloga =D Z chęcią zaobserwowałam i będę wpadać częściej =)

    Byłoby naprawdę świetnie, gdybyś się odwdzięczyła obserwacją, bo bardzo mi na tym zależy =)
    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń