poniedziałek, 16 lutego 2015

Recenzja Baby Lips Maybelline



Hej :*
Jak możecie zobaczyć po tytule mam dla Was recenzję Baby Lips :)

Czytałam wiele  recenzji tych pomadek. Wszystkie bardzoo mnie przekonały. Po dłuższym czasie postanowiłam jednak skusić się na jedną z nich. Aktualnie mam dwie Pink Punch i Peach Kiss

     Opakowanie

Opakowanie  bardzo zachęca do kupna tych pomadek. Przezroczysty kolor w połączeniu z soczystym kolorem napisów sprawia że pomadka sprawia wrażenie "niespotykanej" Napisy nie ścierają się. Szminka jest widoczna z daleka :) Opakowanie nie niszczy się (nie pęka nawet przy przypadkowym uderzeniu) Istnieję ryzyko że opakowanie może się samo otworzyć (mi się jeszcze to nie zdarzyło)

    Szminka 

 Szminka nadaje ustom lekkiego koloru :) Nawilża ale nie tak bardzo jak opisali to producenci. Utrzymuje się na ustach ale nie za długo. Pachnie bardzo ładnie. Nadaje połysk. Dość łatwo się zmywa.

  Ogólna ocena

Mimo kilku wad pomadki są ok. 

Jestem z nich całkiem zadowolona.
Dla osób których usta nie wymagają zbytnio dużej pielęgnacji sprawdzą się na 100%
Ogólnie polecam

Cena: ok.10 zł
Dostępność: Baby Lips dostępne są we wszystkich drogeriach :)
  

 

  

2 komentarze:

  1. Dla mnie jest rewelacyjna,używam ją prawie codziennie :)
    Ideał w świece szminek :P

    zapraszam:
    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń