środa, 18 lutego 2015

Recenzja LIP BUTTER COCONUT od Nivea

Hej :*
Mam dla Was recenzję produktu LIP BUTTER COCONUT od Nivea jh
      

OPAKOWANIE
Ogólnie pojemniczek od produktu jest ok. Jest on metalowy dzięki czemu nie będzie narażony na zniszczenie  w torebce. Bardzo podoba mi się kolorystyka pojemniczka. Pocieniowane jasnymi kolorami niebieskiego od prawej strony sprawia wrażenie takiego "lekkiego" Bardzo podoba mi się również wizerunek kokosów. Pojemniczek jest mały i dobrze leży w dłoni.  Bardzo łatwo się je otwiera. Nie zdarzyło mi się by  otworzyło się samo 

PRODUKT 
Samo masełko nie zadowala już tak bardzo. Ogólnie zapach jest ok. Niestety na ustach utrzymuje się tak ok. 20 minut. Masa jest gęsta i nie zmienia konsystencji pod wpływem ciepła co jest wielkim plusem . Nie wysusza ust. Nawilża. Nadaję połysku

OGÓLNIE
Produkt spełnia swoją rolę w 98% :)
  POLECAM :)
CENA: około 10 zł
DOSTĘPNOŚĆ: znajdziemy je w każdej drogerii
 


6 komentarzy:

  1. Super post 😃 Ja mam owoce leśne , jestem zadowolona 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. od dłuzszego czasu zastanawiam się nad jego kupnem i sama już nie wiem ;)
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot,com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD walentynkowym :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdza. Jeśli twoje usta potrzebują wyjątkowej pielęgnacji to nie polecam... zaobserwuję ;*

      Usuń
  3. swietny post! ja sama posiadam malinowe i jestem bardzo z niego zadowolona <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To dobrze ja miałam jeszcze do wyboru karmelowy bo malinowego nie było :/ to dobrze :)
      Również pozdrawiam i wpadnę ;)

      Usuń