niedziela, 22 marca 2015

Inspiracje wiosna 2015 rok

 Hejka :*
Wreszcie po długim czasie mam dla Was posta :)
Coś mnie ostatnio natchnęło żeby zrobić taką listę rzeczy inspirujących mnie :)
Czekałam na dzień który będzie odpowiedni do napisania tego posta.
Dziś jest drugi dzień wiosny :) więc stwierdziłam że dzisiaj nastał ten dzień...
Jak już wcześniej wspomniałam będzie to lista rzeczy inspirujących zarówno mnie jak i Was. Będą to przeważnie rzeczy materialne więc zapraszam !!
   
   

 
 
 
 
 
  


 
 
  
  
 
  
 

 

Więc to by było na tyle
źródło: Google

2 komentarze:

  1. Fajne inspiracje.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/2603.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja czekam na wiosnę, najbardziej lubię tą właśnie porę roku<3

    Bardzo fajny miks inspiracji!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń