poniedziałek, 9 marca 2015

Tag:Tylko jedno słowo

Hej :* 
Mam dzisiaj dla Was pierwszego posta od dość dłuższego czasu. Będzie to Tag: tylko jedno słowo :) 
Mam nadzieję że się spodoba 
 
1. Gdzie jest Twój telefon?  
Obok       
2. Twój partner?
Brak                     
3. Twoje włosy?
Złośliwe                       
4. Twoja mama? 
Joanna                        
5. Twój tato?
Ireneusz                                 
6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Telefon    
7. Twój sen z zeszłej nocy?
Brak         
8. Twój ulubiony napój?
Coca~Cola                 
9. Twój wymarzony samochód?
Brak     
10. Pokój, w którym teraz jesteś?
Salon    
11. Twój ex?
-                               
12. Twój strach?          
-                   
13. Kim chciałabyś być za 10 lat?  
Sobą    
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc?   
Miś?   
15. Jaka nie jesteś? 
-                        
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?  
Leżałam 
17. Co masz na sobie?    
Piżamkę 
18. Ulubiona książka?
Brak
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?  
Truskawki
20. Twoje życie?              
Zwariowane         
21. Twój nastrój? 
Wesoły                     
22. Twój przyjaciel?                  
Weronika 
 
Ok więc to na tyle :) Chcecie więcej tagów? 
                                               

2 komentarze:

  1. Haha super odpowiedzi serio ^^ To jest troche trudne,ja to tez robilam i czasami brakowalo mi slow :D Gratulacja ;p Udalo sie ;) Piekny blog i naglowek <3 karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też brakowało.... :) prawie za każdym razem odpowiedzi składały się z 2 słów :) Dziękuję <3

      Usuń