sobota, 9 maja 2015

Buty^^-recenzja

Hej :*
Mam dzisiaj takiego szybkiego posta... z powodu iż... od wtorku nie chodziłam do szkoły- choroba muszę nadrobić cały tydzień... napisać opowiadanie i co najgorsze przeczytać opowiadanie a to wszystko na PONIEDZIAŁEK. I przyznam się nic a nic jeszcze nie zrobiłam a już 20:00.... Dobra przejdę do tytułu posta. Więc od dzisiaj mam nowe buty o których chcę wam powiedzieć. Tak mam je pare godzin, ale po krótkim spacerze wiem czego są warte :) ^^
Od grudnia posiadam Air Maxy i są cudowne [recenzja tych butów pojawi się już nie długo] i bardzo dużo osób zachwala buty Roshe Run. Chciałam "spróbować" i tych ale stwierdziłam "tyle kasy? A jak okarzą się nie wygodne? " lecz były też myśli "ale jeśli Air Maxy są takie superr to chyba te też muszą być? " Dzisiaj podczas zakupów, całkiem przypadkiem zauważyłam te {zdjęcia pod postem}  Buty mają śliczny kolor. Są bardzo wygodne. Pasują do spódniczek tak samo jak do spodni ^^ Drogie nie były ale tanie też nie. Są wykonane z siateczki więc będą idealnie na lato. Ich jaskrawy kolor będzi idealny do opalenizny ❤  nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć {napisać}
Oceńcie sami 😙❤
TO NA TYLE
PAPA 💟❤
Sory za słabe zdjęcia

1 komentarz: