czwartek, 30 lipca 2015

Tag-50 przypadkowych informacji o mnie ❤

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
- Oczywiście telefon :)
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
 - To zależy ale chyba C&A
3.Czy lubisz pływać ?
 - Nie ;)
4.Masz jakieś fobie ?
 - Chyba nie xd
5.Pijesz kawę ?
 - nie nie piję
6.Co robiłeś o 24:00 ?
 - przeglądałam portale społecznościowe
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
- tak
8.Często piszesz smsy ?
 -bardzo często w sumie cały czas bo mam nielimitowane
9. Czytasz książki ?
 - szczerze.... nie ale raz na jakiś czas mi się zdarza
10. Masz duży pokój ? 
 - średni
11. Kiedy masz urodziny ?
 - 9 czerwca
12. Jakich piosenek słuchasz ?
- słucham tego co wpadnie mi w ucho :D
13. O której chodzisz spać ?
- to zależy 22/23
14. Malujesz paznokcie ?
 - tak :) bardzo często
15. Twoje największe marzenie ?
 - dużo ich xd
16. Co lubisz robić ?
- spotykać się ze znajomymi
17.Jesteś leniem ?
 -tak ;)
18. Czego sie boisz ?
 - może nie tyle co się boje ale mam wstręt do pająków
19. Umiesz śpiewać ?
 - tak
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
 - jeśli trzeba to tak
21. Facebook vs Twitter ?
 - Facebook
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
-  YouTube, Blogger,Facebook
23. Ulubiona piosenka ?
- aktualnie See You Again
24. Dużo śpisz ?
 - zazwyczaj tak
25. Oglądasz mecze ?
 - to zależy... nie wszystkie
26. Ulubiony sportowiec
- nie mam ulubionego
27. Masz jakieś hobby ?
 -muzyka i jazda na łyżwach
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
 - myślę że tak
29.Masz skejpa ?
 -  mam
30.Co lubisz pić?
- lato-zimne napoje a zimą-kakao i gorąca czekolada
31.Ulubiony owoc ?
 - hmm chyba truskawki, arbuz i maliny
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
-dwulicowości
33.Zbierasz coś ?
 - wydaje mi się że nie
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
 - nwm
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 -  kiedyś uwielbiałam teraz nie bardzo
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 - nie
37.Masz rodzeństwo ?
 - tak brata, młodszego o 4 lata
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
 - to zależy
39. Malujesz sie ?
 -  nie, nie maluje
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
- rozpuszczone
41.Kolor ścian w pokoju ?
 -  aktualnie biały
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
- Diy
 43.Jesteś wolna ?
 -  tak
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
- Blogger
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
 -  "okey"
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
 -  mama xd
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
 -  brązowy
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
 - oglądałam telewizję
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
 - Matematyka
50. Jaki masz telefon?
- Samsung Galaxy SIII NEO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz