niedziela, 19 kwietnia 2015

Moje uzależnienie- telefon ^^

Hej :*
Zanim przejdę do sedna przepraszam za wszelkie błędy, ale piszę z telefonu ^^
Dzisiaj mam dla Was posta z takim nie często spotykanym tematem. O moich "uzależnieniach" oczywiście nie takich prawdziwych :)
Jak wiecie albo i nie nie rozstaje się z moim telefonem nigdy !!!! Mój telefon jest dla mnie takim centrum dowodzenia. Mój telefon to Samsung Galaxy
S III Neo i jak najbardziej wam polecam. Pamięć to 16 GB. Na początmu wydawało mi się to na bardzo mało, ale starcza na bardzo dużo. Jak już mówiłam mam w nim wszystko i nigdy tej pamięci mi nie brakuje ;)
Mam w nim gry, różne aplikacje, informacje, książki, notatki z lekcji, muzykę, bardzo dużo zdjęć i wszystko co możliwe. Telefon cały czas mam przy sobie i cały czas go używam. Dlatego cały czas go ładuję. Mój telefon prawie cały casz jest pod ładowarką. I to jedyny minus. Ja bez telefonu chyba bym zginęła :) Mogę nie użyawć telewizora i laptopa ale telefon muszę mieć.
U mnie w klasie jest 22 osoby. Z czego ok 17 (razem ze mną) osób nie wypuszcza telefonu z rąk :)) więc jedyna nie jestem. Nie będę się rozpisywać. A wy? Też tak często używacie telefonu?
Już nie długo :

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba też jestem uzależniona od telefonu :D

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba każdy z nas jest teraz do niego uzależniony :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem uzależniona od telefonu, chyba każdy z nas *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda są to częstsze uzależnienia i myślę, że warto jest wcześnie reagować na takie zagrożenia. Ja również staram się regularnie odwiedzać gabinet psychologa https://psycholog-ms.pl/ gdyż wiem, że tam znajdę odpowiedzi na wiele różnych pytań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielu z nas zmaga się z trudnościami emocjonalnymi i potrzebuje wsparcia. Dlatego warto skorzystać z usług terapeutycznych oferowanych przez specjalistów dostępnych na stronie https://www.terapiapoznan.pl/. Kliknij w link i zacznij drogę do pozytywnych zmian i lepszego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń