wtorek, 7 kwietnia 2015

Wywiad z ,,Pies fajny jest" ;)

Hejka
Mam dzisiaj dla Was taki mały wywiad z właścicielką stronki Pies fajny jest  :) https://www.facebook.com/pages/Pies-Fajny-Jest/842328522454630

Na początku są pytania a pod pytaniami odpowiedzi.
1. Kiedy założyłaś stronkę?
2. Jak szybko zdobywała like?
3. Jak reagujesz na przemoc wobec zwierząt?
4. Jak długo prowadzisz stronkę?
5. Czy myślałaś nad założeniem bloga?
6. Czy ktoś cię wspiera/pomaga w prowadzeniu stronki?
7. Masz jakieś adminki? Ile?
8. Czy możesz na nie liczyć nie tylko w sytuacji związanej ze stronką ?
9. Czy dokrmiasz/pomagasz bezdomnym zwierzętom?
10. Wolała byś psa lub inne zwierzę ze schroniska czy z hodowli?
11. Czy znajomi, rodzina i nauczyciele wiedzą o stronce i twoim zamiłowaniu ?
12. Czy myślałaś/myślisz o usunięciu stronki ?
13.  Masz psa lub jakieś inne zwierzę ?
Z góry dziękuję :)

1. Ja nie zakładałam stronki :( Dawniej była tu właścicielka ale ona odeszła ale wiem że była zakładała w 2014 r
2. Zdobywała ona po kilkaset like tygodniowo.
3. To okropne, że niektórzy ludzie stosują przemoc wobec zwierząt! Gdybym mogła to skazała bym takich ludzi do więzienia na dożywocie!
4. Prowadzę stronę od 6-7 miesięcy
5. Myślałam bardzo długo i nawet go zrobiłam. :D Ale coś nie wyszło i się usunął :(
6. Pomaga mi bliska koleżanka
7. Mamy 5 adminek ;)
8. Niestety nie znam tylko adminkę #Bery więc niezbyt :(
9. Mieszkam na takim jakby odludziu więc u mnie nie zbyt często są jast jakieś bezdomne zwierzę. Ale kilka lat temu dokarmiałam kota który do nas przychodził
10. Po co wydawać fortunę  na rasowego psa jeśli kundelek ze schroniska pokocha Cię tak samo?
11. Nikt nie wie o tym, że adminuję na tej stronie oprócz mojej siostry
12. Nigdy!
13. Mam trzy psy: Harego, Here, Bąbla i dwa koty Tygryska i Filonka

Teraz na koniec zdjęcia zwierzaków
Pierwsze zdj. To dwa koty
Drugie zdj. to Bąbel
Trzecie zdj. to Hera
Czwarte zdj. to Hary
Piąte zdj. to Hary i Hera ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz