sobota, 25 kwietnia 2015

Wazelina Pomarańczowa-moja nowa miłość

Hej
Mam dla Was kolejną recenzję tym razem produktu jakim jest wazelina- Flos Lek Laboratorium.

Ostatnio bodajże w sklepach sieci Biedronka pojawiły się malutkie wazeliny o pięknych zapachach. Niestety gdy poszłam do sklepu JUŻ ich nie było. Natomiast gdy moi rodzice byli  na zakupach znaleźli te oto wazeliny

Wygląd
Wazeliny znajdują się w malutkich metalowych pojemniczkach. Na górnym wieku znajduje się naklejka z nazwą i zapachem. Pojemniczek jest srebny. Otwieranie i zamykanie następuje przez zakręcanie i odkręcanie. Bardzo łatwo go otworzyć ale sam się nie odkręci. Pojemniczek jest mały i dobrze leży w dłoni. Dzięki małemu rozmiarowi zmieści się do każdej torebki i każdej kieszeni. Jest to wielki plus. 

  Zapach
Jest spory wybór walorów zapachowych. Niestety nie pamiętam. Niektóre z nich to: Różany, Pomarańczowy, Czekoladowy, Poziomkowy. Ja mam właśnie pomarańczowy ;) Jest cudowny! Zapach jest bardzo intensywny.

  Utrzymanie
Wazelina na ustach trzyma się bardzo długo. Zapach utrzymuje się do momentu aż wazelina się nie zetrze z ust. Wazelina jest bardzo wydajna.

  Nawilżenie
Bardzo dobrze nawilża nie wytłuszcza ust. Po stosowaniu usta nie pękają. Nie wysusza.

  Opinnia
Moim zdaniem ta wazelina jest CUDOWNA!!!. Z całego serca polecam . Jest tania. Spełnia wszystkie moje oczekiwania :) 
Naprawdę godna polecenia
10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz